Wednesday 12 November 2014

PERCUMA!! VITA-LEA JOIN SHAKLEE? KEAHLIAN SHAKLEE, PENDAFTARAN AHLI SHAKLEE , KELEBIHAN AHLI SHAKLEE

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Salam penuh rasa kasih sayang dan semoga kita semua diberikan kehidupan yang baik, sihat dan bahagia, In Shaa ALLAH.


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
“Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang”


Tiada Penyakit Yang Tak Boleh Di Ubati Kecuali Mati

Mencegah Itu Lebih Baik Dari Mengubati




[FREE VITALEA ADULT WITH NEW MEMBERSHIP + PRODUK PURCHASE!!]
======================
Starting 1 May 2015, any new member registration layak dapat FREE 1 UNIT VITALEA ADULT, dengan syarat mereka buat belian sekali, sebarang produk yang ada UV.

Contoh kalau beli Shaker tak dapatlah sebab Shaker takde UV.

Tiada minimum UV dikenakan. So kalau new member just register dan purchase 1 botol herbal blend (7 UV) saja pun, dah LAYAK dapat FREE VITALEA.

So please take note yer. Thanks.



Alhamdulillah jika anda sudah makan Shaklee dan Alhamdulillah juga , jika anda berpuas hati dengan ‘hasil’ yang anda dapat?  Jadi semakin sihat, aktif, cantik, kurus dan banyak lagi..hanya anda yang mengetahui kelebihan makan Shaklee.

Belian anda selama ini dengan harga retail??? Tak rugi ke??? Harga Ahli tak dapat, Bonus lagilahkan.. RUGI.. walau untuk diri sendiri…





Secara jujur dan ikhlas, adakah anda berminat nak teruskan makan Shaklee dan membuat belian seterusnya dengan harga ahli yang jauh lagi murah daripada harga retail? Dapat bonus belian???



Atau…

Adakah anda berminat untuk untuk berkongsi kebaikan produk Shaklee dengan kawan-kawan di samping menjana pendapatan sampingan yang lumayan?

Umpama masuk dengan langkah kanan ni…. Hehehe… Ramai yang kata, berniaga ni susah. Itu sebab mereka tiada mentor dan rakan untuk bertanya. Bergerak solo memang banyak risikonya.

Sebab itu bergerak dalam group atau jemaah digalakkan dalam islam. Sembahyang jemaah pun 27 kali ganda lebih afdal dari bersendirian kan.

Oklah, saya akan terang secara detail.  Harap anda telah bersedia membaca setiap patah perkataan yang sangat mengujakan sebagai ahli Shaklee.

Dalam entri ini, saya akan kongsikan dengan anda:

1. Bagaimana Cara Nak Jadi Ahli Shaklee???
2. Persoalan Yang Selalu Di Tanya Sebelum Mendaftar Sebagai Ahli    
        Shaklee
3. Kenapa Anda Wajib Daftar Jadi Ahli Shaklee Dengan Saya:  
        KELEBIHANNYA

Bagaimana Cara Nak Jadi Ahli Shaklee???



Hampir semua yang ambil Shaklee akan menjadi ahli Shaklee untuk mendapat manfaatnya.  Yalah, mereka semua telah mendapat benefit atas keberkesanan Shaklee.  Lebih baik menjadi ahli Shaklee untuk terima benefit harga ahli dan juga bonus.  Ada banyak lagi benefitnya.  Nanti saya terangkan selanjutnya. Sebenarnya nak menjadi ahli Shaklee sangat mudah.  Terdapat 2 cara untuk menjadi ahli.

1) Keahlian Shaklee Berbayar

Cara yang pertama untuk menjadi ahli Shaklee adalah dengan membayar yuran pendaftaran keahlian seumur hidup bernilai hanya RM69 + RM10 untuk kos (bagi yang jauh)? 




Melalui yuran ini, anda akan mendapat BUSINESS KIT yang mengandungi katalog, product guide dan sistem bisnes untuk rujukan.

2) Keahlian Shaklee PERCUMA



Mmmm… menarik bunyinya kan??? Saya sendiri mendaftar keahlian PERCUMA seumur hidup.  Lagi besar untungnya dari menjadi ahli RM69.  Ini sebab saya dapat jimat lebih RM212 daripada harga retail yang saya beli selama ini. Dalam masa yang sama saya dapat jimat keahlian RM69 + RM10 kos pos dan dapat bonus RM41… So, total keseluruhan saya jimat adalah RM332. Untung berbaloi-baloi jadi ahli. Betul tak???

Mesti anda semua pun bijak untuk berjimatkan.  Yalah bukan setakat daftar percuma, tapi percuma seumur hidup. Cukup menarikkan???  Sekarang ni semuanya naik harga angkara subsidi di tarik balik oleh Kerajaan.  Ini masanya untuk berjimat.

Untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee secara percuma, anda hanya perlu membuat pembelian produk Shaklee bernilai sekitar RM680 (nilai mengikut harga ahli) untuk mencukupkan 200 point.  Belian yang dibuat adalah pada harga ahli.

Saya akan menghubungi anda secepat mungkin dengan jumlah harga Ahli untuk senarai produk yang anda dah pilih.

Persoalan Yang Selalu Di Tanya Sebelum Mendaftar Sebagai Ahli Shaklee

Bagi yang berminat untuk mendaftar menjadi ahli Shaklee selalunya ada persoalan yang mereka ingin tahu.

1) Perlukah maintain point setiap bulan?



Tidak perlu.  Keahlian anda tetap aktif seumur hidup.  Jika anda hanya menjadi ahli untuk makan sendiri, maka anda tidak perlu maintain point untuk dapatkan bonus yang agak lumayan.  Tetapi jika anda ingin membantu orang lain dan diri anda sendiri untuk meningkatkan taraf hidup, barulah system point digunakan.  Ini cuma untuk dapatkan peratusan bonus, 5%,8%,11%, 14% dan 21%.

2) Branch jauh, bagaimana nak dapatkan stok barang?

Jangan risau.  Shaklee sangat memudahkan hidup anda.  Anda hanya perlu beli secara ONLINE dan ianya sangat mudah.  Kebiasaannya ambil masa 2 – 3 hari untuk barang sampai.  Depend on hari apa yang kita orderlahkan.  Paling lama pun dalam 5 hari bekerja.  Paling cepat adalah 1 hari sahaja.  Baguskan???

Anda juga boleh buat urusan belian di Branch yang berdekatan dengan anda. Anda perlu isi borang.  Kebiasaannya tidak perlu menunggu lama kerana system dan staff Shaklee sangat cekap.

Branch Shaklee ada di :-

a) Kuala Lumpur
b) Penang
c) Ipoh
d) Johor
e) Kota Bharu
f) Kota Kinabalu

3) Bagaimana cara nak mendaftar?

Untuk mendaftar, saya hanya perlukan detail berikut daripada anda dan saya akan daftarkan secara online.

1) Name :
2) IC :
3) Address:
4) No. Phone :
5) E-mail :
6) Maybank acc no:
7) Nama suami/isteri :
8) IC suami/isteri :

Atau

Anda boleh daftar sendiri di branch dan minta borang pendaftaran (RM3 satu borang) dan berikan nama saya sebagai sponsor.  Cuma pastikan di ruangan “Penaja / Sponsor” diletakkan seperti detail di bawah.

Nama     : Siti Marina Abd.Rahim
HP     : 012-3040584
ID     : 1097538

Sila hubungi saya dengan segera selepas pendaftaran untuk saya daftarkan sebagai ahli di bawah Group Maria Firdaus.

4) Berapa lama Proses Pendaftaran?

Pendaftaran keahlian Shaklee di buka selama 24 jam sehari, 7 hari seminggu. In shaa ALLAH saya akan daftarkan anda dalam masa 24 jam selepas bayaran saya terima.

Selepas pendaftaran anda automatic menjadi keluarga Empayar Maria Firdaus dan anda akan terima benefit sebagai ahli.
Nak start promote Shaklee pun boleh..hehehe...

5) Makan Sendiri Je, Taknak Bisnes, Boleh Tak?

Tidak menjadi masalah. Boleh. Tak wajib.  Tapi alangkah bagusnya anda buat bisnes part time macam saya.  At least boleh juga dapat 4 angka sebulan. Siapa nak bagi...

Kalau hanya nak makan sendiripun anda layak untuk dapat bonus dan belian pada harga ahli.  Bak kata Dr Azizan Osman…”BUAT JE, TAK PAYAH TUNGGU APPROVAL”


6) Saya Malu, Tak Pandai Nak Buat Bisnes, Camna?

Alhamdulillah.  Anda sudah buat keputusan yang sangat bijak.  TAHNIAH!!!!
Jangan risau.  Saya dan Empayar Maria Firdaus akan bantu anda dari A sampai Z bagaimana cara menjana pendapatan sampingan daripada Shaklee secara online dan offline.

Tiada paksaan dalam membeli, tiada paksaan dalam menjual…  Tetapi jika kita ingin berjaya dan ubah hidup anda, anda perlu paksa diri anda lupakan rasa malu dan bangkitkan rasa keyakinan diri yang tinggi.  Anda Pasti Berjaya, Kaya dan Bahagia….

NAK dengan TAKNAK je… FAST ACTION FAST RESULT

Kenapa Anda Wajib Daftar Jadi Ahli Shaklee Dengan Saya: KELEBIHANNYA


National Conference Shaklee

1) Boleh membeli produk Shaklee pada harga ahli. (25% kurang dari harga runcit).  Anda akan di beri jadual makan dan pantang larang.

2) BONUS hasil pembelian/jualan setiap bulan adalah dari 5% hingga 21%. Menjual atau makan sendiri pun boleh dapat BONUS.  Normally BONUS akan dimasukkan ke dalam akaun anda pada 14hb setiap bulan.

3) Nak buat bisnes, tapi tak reti… Jangan risau. Anda berpeluang membuat bisnes Shaklee dengan bantuan MENTOR.  Sama ada melalui online atau offline. Yang penting commitment anda untuk mencari ilmu dan perlu selalu bertanya.

4) ACCESS kepada SPECIAL GROUP Maria Firdaus' Millionaire In Shaklee (MFMS) untuk testimonial dan maklumat terperinci mengenai produk-produk Shaklee.  Malah dalam group ini terdapat lautan ilmu boleh di manfaatkan.  

Malah lautan ilmu juga ada dalam Blog Secret Maria Firdaus.  Dan anda juga akan di ajar mengenai cara-cara penyampaian dalam Facebook, Pages, Instagram dan Blog…  

BLOG??? Taktau nak buat BLOG.  Jangan pening-peningkan kepala anda.  Di bawah Empayar Maria Firdaus, ada ahli yang akan bertanggungjawab membuat BLOG dengan hanya RM50 sahaja.  Sangat MURAH kan???  Malah ada Group Blog untuk anda berdiskusi.  HEBAT kan…



5) Group Telegram yang sangat awesome.  Segala pertanyaan boleh diutarakan dalam group dan ramai yang akan memberikan pendapat.  Sama ada dari pakar pemakanan , senior atau doktor-doktor yang ada dalam group itu sendiri.  Bestkan kalau ada doktor yang pantau pertanyaan dan jawapan yang diberikan.  

6) Ebookniaga yang hanya bernilai RM10 untuk teknik jemput-jemput dan sharing kejayaan MFMS.

7) Sentiasa memberi info tentang news terkini direct dari Master Maria Firdaus.  Walaupun jadi ahli Shaklee nih ada banyak kelebihan, malangnya tak semua ahli Shaklee yang dapat menikmati kelebihan-kelebihan ini. Ramai juga yang lepas daftar, mereka menyesal sangat sebab tak join group Shaklee kami. Ini kerana :-

i) Tak diberikan jadual makan

Ramai yang mengadu yang mereka membeli produk, tetapi tidak tahu cara makan yang betul dan berkesan.  Kekadang upline bila di tanya mereka tidak tahu dan suruh meminta tolong dari  ‘Google’ je.  Tapi tak salah mencari ilmu.

Kalau anda daftar dengan saya, anda tak perlu risau sebab saya akan jawab secepat mungkin.  In shaa ALLAH… Itu sebab kita ada group Telegram dan keahlian dalamnya adalah 200 orang. Ramai yang akan membantu untuk menjawab dalam tempoh yang singkat.


ii)  Head Hunting dan Modal Besar Semasa Daftar

Kesian kepada mereka yang menjadi ahli dengan mengeluarkan modal yang besar  Kebiasaannya yang buat cara ini adalah mereka yang tamak dan inginkan cepat “NAIK PANGKAT”.  

Masalah yang timbul apabila ada yang membuat pinjaman bank dan tidak dapat menjual produk kerana tidak diberikan latihan dan tunjuk ajar. Akhirnya, terpaksa makan sendiri dan jual separuh harga.  Ini semua kisah benar.

Dengan saya, anda boleh daftar tanpa beli stok pun boleh. Hanya RM65 untuk seumur hidup. Tak perlu pening kepala nak pinjam duit dengan bank, pinjam dengan adik beradik, pinjam dengan kawan-kawan untuk berniaga.  Tak payah pening di benci orang, di kejar “ALONG”

7) Keahlian mungkin akan dilucutkan apabila ahli melanggar terma & syarat yang telah ditetapkan.  Kami akan pantau anak-anak Shaklee kami dan akan selalu update info terkini .

Contohnya, menjual di bawah harga ahli adalah SALAH.  Kemungkinan akan dilucutkan atau digantung keahlian… RUGI GILER!!!!

NAK JOIN JADI AHLI SHAKLEE???



TAHNIAH!!!!  TAHNIAH!!!! TAHNIAH!!!!

Anda membuat keputusan yang paling bijak...Saya harap anda semua faham macam mana nak jadi ahli Shaklee dan kenapa anda perlu daftar dengan saya. Dengan yuran hanya RM65 untuk seumur hidup dan kelebihan yang terlalu banyak, mustahil anda boleh rugi kalau mendaftar sebagai ahli pada hari ini…

INGAT….!!! yuran yang anda keluarkan itu untuk SEUMUR HIDUP. No expiry date, No Tarikh Luput…

ALHAMDULILLAH

SELAMAT DATANG KE ALAM BARU


SELAMAT DATANG KE EMPAYAR MARINATIERAHIM

Marina ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan selamat datang kepada ahli baru. Moga ALLAH SWT bukakan pintu kesihatan dan rezeki dalam hidup kalian dengan langkah ni.


Jika anda mempunyai soalan, insyaallah sekiranya mampu Marina akan bantu anda. Untuk mencuba produk ini boleh hubungi Marina.  Just nyatakan masalah anda dan Marina akan bagi free consultation dan cadangan terbaik untuk anda... In Shaa ALLAH..


Semoga berjumpa lagi...


SID : 1097538



No comments:

Post a Comment